3 veckor sen jag skrev här sist

Under den tiden så har jag hunnit varit med i en liten olycka och pajat våran gamla ford.


Det skulle kosta mer än det smakar att laga den, även fast vi gör jobbet själva. Så det blev till att köpa en begagnad volvo s60.

Hittade en fräsch till ett bra pris bara några mil här ifrån så. Vi är mkt nöjda med den.

Annars har det rullat på med jobb i veckorna, busa med grabben på kvällarna och helgerna.

Var i badhuset söndagen som var med grabben och mormor. Han verkligen storm trivs i badhuset.

Veckan som har varit så har både grabben och maken blivit dunder förkylda med feber. Men nu börjar det äntligen vända och jag hållet tummarna för att jag klarar mig. 


Kul att sitta och busa i leksakslådan

Idag har vi varit inne i stan och shoppat lite. Tog en promenad i det fina vädret och åt lunch på sultans.


Handlade påvägen hem och grabben sov sig igenom hela willys och turen hem. Mannen fick för sig att baka bröd vilket vart super gott.

Nu glo lite teve innan det är dags för sängen. 


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0