Ingen söndagsångest här inte

En härlig helg börjar lida mot sitt slut. Bra väder har vi haft med en stor sol. 


Fredagskvällen blev lugn då jag inte var hemma förens efter kl 17. 

Lördagen så åkte loke och jag in till stan. Gick en sväng i lite affärer, fyndade 3 par byxor till honom och ett par till mig för under 600 kr. 

Far i huset tog en sväng till tippen och kastade en massa löv/grenar. Vi avslutade kvällen hemma hos farmor och farfar. Vi åt våfflor och firade farfar som fyllde år. Vart även bus med kusinerna och gammelfarmor.

Idag styrde vi bilen mot kumla för ett besök hos familjen arvidsson/pettersson. Hälsade och myste med deras nytillskott emma som är 2 veckor gammal.

Käkade grillat till lunch. Tog en promenad och busade o lekparken med barnen. Käkade middag, gosade bäbis och busade. 

Nu är vi påväg hem och jag har inte det minsta söndagsångest alls. Denna dag har gett mig så mkt energi så det känns helt okej att en ny arbetsvecka drar igång i morgon. 


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0