Flitig på att skriva eller inte

Många veckor går mellan inläggen men livet kör på i 180 så när en lugn stund ges så brukar jag välja att träna eller pyssla.
 
Barnen de växer och utvecklas, lilla fröken är 7 1/2 månad gammal. Kryper runt och är riktigt snabb. Loke utvecklas lika så hans trots som driver en till vansinne ibland. Men så kommer han och frågar om han får ge mig en puss och så glömmer man all vad  trots heter.
 
Annars så har loke hunnit med och haft höstblåsor stackaren. Vi har varit förkylda i omgångar här hemma, nu ser det ut som att gubben åkt på njurbäckeninflammation.
 
Jag har varit i väg på personalfest, skönt att få komma iväg hemifrån några timmar och bara vara Madelene.
 
Fick ett infall och skaffade ett medlemskap hos viktväktarna då jag har några kilon efter graviditeterna jag vill bli av med. Det går riktigt bra, kilona minskar i lagom takt och det som är bra är att man får äta sig mätt. Man behöver inte svälta sig för att få resultat. Sen har jag fått bättre syn på vilken mat som är bra för mig, har inget sug på godis etc och tycker det är kul att träna igen.
 
Snart börjar julen närma sig, en del julklappar är inköpta och inslagna. Andra ska inhandlas och några ska jag bara komma på vad de ska va. Svårast är det alltid att köpa till min kära man, måste ju även komma på födelsedagspresent då han fyller i början av december.
 
Nog skriver för tillfället, ska istället klura på både matlista för veckan samt klappar till mannen. 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0