Tips för torr hy

På vinter så blir jag jätte torr om mina ben, så torr att jag skulle kunna klia sönder de. Och det är ju inte så snyggt med sönder kliade ben.

Så då har jag provat 2 jätte bra produkter som man kan köpa på apoteket. Den första är en jätte bra duchsolja som löddrar sig som en vanlig tvål. Eucerin heter den och kostar 99 kr men den är jätte dryg och huden blir mjuk.

Den andra är en hudkräm för väldigt torr hud som heter Norwegian från Neutrogena. Har för mig att den kostar 79 kr men denna vecka så har de erbjudande på den så då kostar den 59kr. Den är dryg, går lätt in i huden och gör den len och smidig.

Och det bästa utav allt är att mina ben är inte lika torra längre vilket gör att jag inte kliar sönder de längre.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0