Fransk manikyr penna

Om ni tycker det är svårt att måla fransk manikyr på naglarna så har jag ett super bra tips. Depend har en fransk manikyr penna som man kan rita den vita linjen på naglarna.
 
Den är jätte lätt att använda och resultatet blir bra. Pennan finns att köpa på de flesta varhusten och kostar runt 100 kr.
 
Jag brukar använda den pennan de gångerna då jag gör fransk manikyr då jag tycker det är svårt att använda vanligt nagellack då jag aldrig får jämt med färg på borsten.
 
Så tycker ni som jag att det är svårt att måla med pensel så tycker jag att ni absolut ska testa pennan :)
/M
 


Ditt ord
Postat av: rebecka

sv: tack så mycket. jo allt e bra med mig. hur är det själv?
bra tips!!, ska nog testa, fast mina naglar tycks aldrig bli långa! :(

2012-06-24 @ 16:40:50
URL: http://angres.blogg.se
Postat av: Madde

Den är ju kanonbra, kör oxå med den och den är absolut värd 100:- :)

2012-06-24 @ 19:57:45
URL: http://shabo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0