Tips på hårfärg

Jag tänkte ge er ett tips på ett jätte bra hårfärgs märke som jag anväder när jag färgar mitt hår rött. Märket jag använder heter Feria Preference nr 6.66 Pure Scarlet.

Det blir en jätte fin röd färg med mkt glans i. Håret blir super mjukt och fint efter att man har färgat det för de har en sorts hårinpackning med som skall bevara lystern i håret. Det bästa av allt är att den tuben räcker till 6 hårvättar vilket är ett plus.

Denna hårfärg finnas att köpa på div ställen som Ica Maxi och åhléns och den kostar runt 129 kr men det är den helt klart värd. Jag som har mellan långt och halvtjockt hår klarar mig på en förpackning men är man osäker så är det bättre att man tar 2 st förpackningar.
/M





så här ser färgen ut på mig när jag har färgat med feria preference 6.66

Ditt ord
Postat av: anna

min sexiga röda bitch ;) du är bäst. å nej bitch behöver inte vara nå neg, för mig är de massa kärlek å vänskap i hihi <3 love ya babe

2012-06-21 @ 15:08:57
URL: http://thellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0